Obavijest za korisnike usluge organiziranog prijevoza i sanitetskog prijevoza za osobe s invaliditetom

S ciljem razvoja i unapređenja usluge organiziranog prijevoza i sanitetskog prijevoza za osobe s invaliditetom te jednostavnijeg korištenja prava, obaviještavaju se korisnici usluge na području Grada Splita o promjenama koje se odnose na uvođenje kartica za prijevoz. Kartice će se korisnicima dodijeliti besplatno, a putem njih će se korisnici evidentirati na čitaču u vozilu prilikom svake vožnje.

Kartice će biti obavezne od mjeseca travnja  kada Odluka o socijalnoj skrbi stupa na snagu, pa se ovim putem pozivaju svi korisnici da ispune zahtjev koji se nalazi na web stranici Grada Splita te ga predaju s potrebnom dokumentacijom do 15. ožujka 2021. godine kako bi se na vrijeme obradili zahtjevi i dodijelile kartice.

 Dakle, pravo na uslugu organiziranog prijevoza imaju osobe s invaliditetom s prebivalištem na području Grada Splita neprekinuto najmanje 3 (tri) godine do dana podnošenja zahtjeva koje se kreću pomoću invalidskih kolica i osobe s teškim motoričkim smetnjama (80% i veće tjelesno oštećenje na donjim ekstremitetima) te po potrebi pratnja istih.

Da bi korisnici dobili rješenje o ostvarivanju navedenog prava uz karticu s kojom će se evidentirati, zahtjev s potrebnom dokumentacijom se može:

- poslati poštom Upravnom tijelu,

- predati u centralnoj pisarnici Grada Splita, Obala kneza Branimira 17, Split,

- poslati na e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Više informacija možete pronaći na: https://www.split.hr/clanak/obavijest-za-korisnike-usluge-organiziranog-prijevoza-i-sanitetskog-prijevoza-za-osobe-s-invaliditetom